30 toukokuuta 2022

Kirjoja lempieläimeen liittyen!

 

Lempieläin oli aiheena instan kesähaasteessa bookishsummersundays. Minä pidän kyllä koirista ja kissoistakin, mutta hevonen on kyllä uljuudessaan omaa luokkaansa. Itse olen istunut vain kerran hevosen selässä, joskus lapsuuden ja nuoruuden vaihteessa. Hevosfiguureja on tullut kerättyä, samoin postikortteja ja hevosaiheista kirjallisuuttakin löytyy jonkin verran. Tätä Patsey Grayn Tähti-sarjaa en ole  vielä ehtinyt lukemaan. Sarja on ollut hyllyssäni jo useamman vuoden. Kiinnostaako sinua hevostarinat ja jos, niin mikä on paras hevostarina, jonka olet lukenut?


2 kommenttia:

  1. Kiva aihe tuo lempieläin. Minä olen aina vähän pelännyt isoja eläimiä. Ponin selässä olen ollut kerran lapsena. Tykkään kissoista ja monista koiristakin. Kissakirjoja blogissanikin on useampia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kissat ovat kyllä ihania, varsinkin pienet kissanpennut. Koirakin olisi kiva kaveri. Hevosia ihailen itsekin kauempaa.

      Poista

Älä roskaa!